vineri, 21 octombrie 2011

Wishlist !!

Pentru ca imi doresc multe lucruri , mi-am propus sa scriu intr-o agenda tot ce imi doresc, iar cand o sa achizitionez un anume lucru il tai  si gataaa.


Acum sa va arat cam ce mi-as dori eu :D


Cateva chesti  Essence , ca tot e febra de cosmetice essence



 




 



 Uh cine nu viseaza la un inel ?
Mi-e imi place la nebunie "setul" asta :D




 Paletele sleek ! uh daca as putea le-as cumpara pe toateeeeee !





Bascutele astea + caciulita ursulet (asa cum ii spun eu -cea gri ) primele 2 poze sunt din noua colectie de pe site-ul acesta.
Mie imi place la nebunie caciulita urs ,dar nu am gasito pe site-ul lor , deci o sa apelez la o varianta de rezerva (noroc cu ideile mamei mele) de a scoate la imprimanta o poza cu caciula , si sa dau o fuga pana la bunica mea sa o rog sa imi faca si mie o caciula ( cred ca de le gradinita nu mi-a mai facut bunica o caciula sau sosete ) acum nu stiu ce o sa iasa dar o sa postez o poza cu rezultatul :))



 Iar piesa de rezistenta este un bichonnnnnnn sau cum il alint eu un bichonelllll :D

 

 Iar lista poate continua :)) dar ma opresc aici !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini