joi, 6 octombrie 2011

Review : Spray - brillo diamante by Tono Sanmartin



Spray - brillo diamante by Tono Sanmartin

Acest spray face parte din gama :Brillo Diamante  a aparut la sf lui augus in magazinele Mercadona din Spania. Este o gama ieftina la fel ca si celelalte produse Deliplus.

Samponul : 1,95
Masca: 2,95
Spray: 1,95

Nu am incercat samponul si nici masca dar am citit cateva review-uri  click  : ->AICI

este in lb spaniola dar in ziua de azi mai toate fetele inteleg cate ceva in spaniola din cauza telenovelelor.

In fine sa revenim

Ce spune producatorul :
Aporta al instante brillo y luminosidad al cabello en cualquier momento y lugar a la vez que lo revitaliza y renueva de forma inmediata. No lleva fijación. Su combinación de ingredientes de alta calidad, en la que destaca el Polvo de Diamante como fuente de brillo y luminosidad, ayuda a potenciar el brillo natural del cabello.
Mod de utilizare:
Pulverizar a una distancia de 20-30 cms de forma uniforme sobre el cabello húmedo o seco realizando movimientos circulares pero siempre con el envase en posición vertical. Sobre cabellos finos o sin volumen, aplicar únicamente de medios a puntas.

Ce spun eu : hmmmm chestia asta chiar ofera un luciuuuuuu dar nu pentru mult timp :( spre dezamagirea mea . as spune ca are un ulei in compozitie desi nu sunt sigura , dar se simte foarte bine pe par si miroase excelentttttttttttttttttt.
Cert este ca ofera luciu iar daca pui mana in par ramai cu ceva fin pe mana dar nu e deranjant cel putin nu pentru mine.Nu stiu cum se comporta pe un par care se ingrasa repede, pe al meu e ok , cum am spus si mai sus la mine se duce repede deoarece am prostul obicei sa stau NON-STOP cu mana in par.
 

Aaaaaaa si sa nu uit este un spray doar pt luciu nu are fixare si chestia asta ma incantat deoarce pana acum am avut numai spray-uri cu fixativ care PROMITEAU sa ofere si luciu dar ...nema luciu :)))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini