miercuri, 19 octombrie 2011

Review : Fond de ten Avon - extra lasting

Am vazut acest fond de ten pe blogul Laurei ( aici o gasiti pe Laura) , asa ca mi-am facut curaj si am intrebat-o despre el. Mi-a spus ca este foarte multumita de el si am dat fuguta la metrou ( costin georgian - butic cu produse avon ) l-am cumparat cu 28lei .

Ce spun cei ce la Avon despre acest produs : 

Fond de ten persistent

Are la baza Complexul Fresh Wear imbraca pigmentii intr-un strat protector care asigura rezistenta in  fata actiunii factorilor externi, astfel incat machiajul sa se mentina la fel de proaspat ca in momentul aplicarii. Asigura o acoperire uniforma si o persistena de pana la 18 ore*.

*Rezultat bazat pe un studiu despre perceptia consumatorului de o saptamana, la care au participat 122 de persoane.

Ce spun eu:
*imi place ca este lichid si ca se intide foarte usor (in comparatie cu Maybelline Affinitone , care sa terminat fix inainte sa il cumpar pe acesta si de care nu am fost multumita pentru ca practic se usca mult prea repede si trebuia sa il intid in timp record :)) ) 
*nu curge , dar raman urme vizibile pe telefon :))
*este ieftin 
*are o acoperire buna
*nu oxideaza pe fata 
Il folosesc din iulie si inca nu l-am terminat:D
Nu stiu daca o sa il mai cumpar,pentru ca imi doresc revlon colorstay :D.
 inaint (fara fd)                                                                                                         dupa (cu fd) 
     

Nu stiu cat de bine se vede diferenta pentru ca am tenul destul de curat si nu am nevoie de acoperire mare dar curiozitatea ma indemnat sa il cumpar :D si ma bucur ca l-am luat:D








(poza facuta cu telefonul, nu stiu ce are camera de ies pozele de parca ar fi editate dar se vede mai sus in celelalte 2 poze de sus cum se vede )




Sper sa va fie de folos acest review :D
Va puuuup !

Un comentariu:

Adoptii caini