miercuri, 19 octombrie 2011

Flormar - 392

Caut in disperareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee x(  flormar 392 si ce raspunsuri primesc de la vanzatoarele flormar :
Auchan titan: exista numarul asta fata ?( vanzatoarele intre ele) /:)
Afi : toata lumea cauta nr acesta dar nu mai exista pe stop de ceva timp x( ( cred ca singura vanzatoare flormar care nu stramba din nas ca stai 20 min si te uiti pana te hotarasti sa iti iei ceva si daca nu iei tot iti zambeste)
Carrefour orhideea : nu am avut niciodata numarul asta sunteti sigura ca acesta este numarul?
Plazza : o domnisoara care vorbea cu gura plina si incerca sa ma convinga sa imi cumpar nu stiu ce parfum ca ii placea ei foarte mult si ca rezista mirosul etc etc . imi spune ca nu stie de nr asta !

Ok ! Am lasat-o balta cu 392 care arata asa :
sursa : aici

Iar acum ce gasesc pe domnul google ? flormar holographiccccccccccccc !
Nu mi-a venit sa cred ! de ce? pentru ca postul de pe blogul respectiv era din decembrie 2010 , iar la noi cred ca va ajunge prin 2012 oja asta care arata asa :




sursa :aici



 In fine ... si acum sa va arat un NOTD :

Imi place mult acel sclipici de la golden rose , si pentru ca nu reuseam sa aplic fara urme oja de mai sus (si ma grabeam ) am bagat repede un strat de sclipici si gataaa nu se mai vede :))
Oricat incerc sa imi fac si eu un model , sau ceva pe unghii imi tremura mana si nu reusesc :( sau reusesc la stanga iar cand trec la dreapta incep sa ma enervez . O sa incerc in urmatoarele zile sa fac si o sa postez dar nu stiu ce o sa iasa.

Un comentariu:

Adoptii caini