joi, 27 octombrie 2011

Provocare by LadyDyvine

Cine nu o stie pe LadyDyvine o gaseste pe youtube : LadyDyvine YT 
si pe facebook LadyDyvine FB

Iar provocarea de care vorbeam in titlu se afla in urmatorul clip : 



Si dupa 1 luna:


Mi-a placut la nebunie aceastra provocare mai ales dupa ce am vazut si rezultatul!
Desi nu ies din casa fara sa imi intind parul cu placa , am zis ca am sa incerc sa renunt la orice produs de par , la placa si mai ales la feon.
Astept sa vina frigul sa pot merge cu o bascuta/caciula/gluga pana la facultate si cu parul prins logic:))




Multe ingrediente bune pentru mastile de par se gasesc in bucataria noastra si noi nu le dam importanta.
Am citit acum cateva zile ca maioneza este buna pentru parul degradat (cum este al meu) nu am incercat inca dar PROMIT ca o voi incerca.


Iar acum sa va spun ce ingrediente o sa folosesc eu pentru mastile pe care le voi face in luna fara placa : 

*ulei de masline
*ulei de radacina de brusture
*ulei de argan
*ulei de ricin
*ulei de cimbru
*galbenus ou
*oua de prepelita
*iaurt
*avocado (copt)
*banana
*argila verde
*vitamina A
Iar pentru clatirea lui voi folosi lamaie si ceai de musetel/tei (pentru ca sunt blonda)

Nu va ganditi ca o sa fac o masca cu toate cele scrise mai sus.
  O sa fac cate o masca la fiecare spalare in functie de ce voi avea prin casa la momentul respectiv.



2 comentarii:

  1. De cand tot zic sa incerc si eu.Cred ca am sa incep de saptamana viitoare:D

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu zic la fel :)) 2 sapt am reusit dar acum sa rugat soacra de mine sa-mi faca bucle si nu puteam sa o refuz :))

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini