joi, 20 octombrie 2011

Mini Haul

Nu prea am timp de nimic , asa ca am lasat blog-ul undeva in spate.Facultatea imi ocupa foarte mult timp , iar cand ajung acasa sunt franta si nu mai am chef de absolut nimic !
Am tot fost pe la cumparaturi , si produsele de mai jos sunt cumparate de ceva timp ,si o sa revin cu cate un review pentru ce consider eu ca merita sa scriu.

Dar gata cu vorba sa trecem la fapte :
1:  Tender Care Protecting balsam *oriflame* (am auzit ca ar fi buna aceasta cremuta , si cum am buzele extrem de crapate in ultimul timp am zis ca o incerc o am de 2 sapt si nici un efect ,ma bucuram ca am gasit-o la reducere adica 6,99lei si m-am bucurat degeaba mai bine imi cumparam un balsam nivea sau mai stiu eu ce )

2: Flormar Super neon colors nail enamel : N009

3:Flormar nail care Quick dry extra shine

4: Flormar nail enamel : 431


5: Flormar true color Matte 90

6: Gerovital : sampon regenerant

7.Masca Kallos - Argan

8: Deo adidas - l-am cumparat cu speranta ca o sa fie bun (si sper sa fie ) , pentru ca am mari probleme cu transpiratia iar deo Maxim sa terminat (stiu ca are mult aluminiu si etc etc ) dar tot ce am gasit  pe piata si am incercat nu au facut decat sa ma dezamageasca , iar pe mama sa o bucure pentru ca in final ajung la ea si se poate rasfata in fiecare zi cu alt deo:))) Maxim a fost cel mai bun si cel care ma facut sa scap de aceasta problema foarte enervanta x(!

9: Lentilele Dailies - fara de care nu pot iesi din casa ( si nici sa stau in casa ) pt ca am probleme cu vederea si ochelarii sunt dusmanii mei :))
*Aceasta cutie cu lentile nu este cumparata de mine ci primita de la o doamna extrem de draguta Carmen Orzea de la Optimed Brasov iar daca cineva doreste lentile click AICI

Cam atat o sa revin cu un haul cu haine pentru ca acum ceva timp m-am intors din vacanta si am prins reduceri de 50% si 70% care la noi se gasesc doar pe geam.


Un comentariu:

  1. Cum este masca cu argan de la Kallos? Este mai buna decat cea cu placenta? Mersi!!!

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini