miercuri, 19 octombrie 2011

Manufaktura


Acum o saptamana si ceva am castigat un giveaway organizat de Jules ( o gasiti Aici ) . Sunt fericita  pentru ca nu stiam de existenta acestor produse. 
Ce am castigat :
Sampon si gel de dus, 2in 1, cu prune
Sapun din noua editie limitata, cu ciocolata si portocale
Gel de dus cu ciocolata si portocale
Peeling de dus cu ciocolata si portocale

Samponul cu prune este atat de dulceeee incat ma duce cu gandul la guma de mestecat (de pe vremuri) Sincer imi era mila sa le folosesc pentru ca miros prea frumos si nu ma lasa inima :))
Gelul de dus cu ciocolata a ajuns la soacra mea , sapunul o sa ajunga la mama iar cu peeling-ul de dus ma voi rasfata EU :>


Vi le recomand cu incredere  !!! 
Ii multumesc domnului random ca ma ales pe mine !:D 

Va puuuup! 

site :  aici
facebook : aici 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini