marți, 25 octombrie 2011

Despre parul meu

Istoricul parului meu:

Am inceput cu cateva suvite roscate facute de mama (pe la 14 ani, cu mult chin pentru ca mama nu vroia nici in ruptul capului sa imi faca) , apoi suvite blonde ,ciocolatiu, brunet , si intr-un final blond ( dupa 2 ani in care m-am chinuit sa dau acel brunet jos din par ).

Si nu am ajuns la blond direct , in acei 2 ani am deschis cate 1 ton in fiecare luna + suvite cat mai multe si cat mai blonde, apoi am renuntat la suvite si am trecut pe blond direct.

Nu vroiam sa tund din el pentru ca era foarte lung  si nu ma lasa sufletul pana cand o stilista ma convins sa tund cate putin in fiecare luna .Am tuns in prima luna cam 5cm , iar a 2 luna deja aveam un pitic (undeva) si m-am tuns scurt foarte scurt aveam o codita micaaa micaaa dar imi placea.


Mi-a placut doar atunci ca eram aranjata frumos , dar dupa ce l-am spalat si am realizat cat am tuns imi venea sa plang. M-am obijnuit cu ideea si nu am mai tuns din 7 luni.


Dupa acele 7 luni mi sa pus pata !Si ce am facut? M-am tunsss logicc! Parul meu era destul de lung (era pana sub sani ).Cum m-am tuns ? bob lung :))) 
Nu va mai zic ca am ajuns inapoi acasa (eram plecata din tara) am cautat un site cu extensii si mi-am comandat extensii.


Nu am avut noroc sa imi cumpar nuanta corecta si deaceea nici nu le-am purtat (le-am pus decat pentru cateva poze )
Am dat 300 lei aiurea  ! Le-am vopsit degeaba ca tot nu a iesit nuanta care o am eu , si m-am dat batuta!


Acum 3 zile m-am vopsit ! cu o vopsea care promitea multe( fiind profesionala) si nu a facut mai nimic.Sau poate a facut ceva mi-a ars [putin] parul ! M-am enervat foarte rau pentru ca parul meu era deja mult mai sanatos ( cu ajutorul mastilor facute de mine in casa+ produse din comert+ taiatul varfurilor despicate)


Cam atat despre parul meu care a suferit si inca sufera din cauza mea !
Pentru ca prietena mea a fost si este extrem de multumita de samponul si balsamul recomandate de mine , voi face un post cu produsele care le folosesc eu !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini