vineri, 21 octombrie 2011

Notd- imitatie de floricele :))

Cum spuneam intr-un post anterior ca voi incerca sa fac cateva modele pe unghii, eh si am incercat.
Nu mi-a iesit (logic) dar zic eu ca e bine pentru inceput:)) 

M-am documentat mai mult pe domnul google , si am adaugat in wishlist vopsele acrilice (am vazut ca sunt in genul tempera cu care pictam la scoala:)) ) cu gandul ca o sa reusesc sa "desenez" si eu pe unghiute:D



M-am prostit putin :))
Am purtat acest minunat model o singura zi (imi era cam rusine sa ies cu asemenea unghii afara dar am zis ca nu e chiar de groaza :)) )

Iar seara am revenit la unghiutele mele simple fara model!
Dar asta nu este tot :)))))))) parca a inceput sa imi placa sa imi mazgalesc unghiile si voi incerca sa fac cateva modele pentru .................................
Halloweennnnnn!
Clar va fi un dezastru , pentru ca nu am nici cea mai mica idee ce as putea picta deci voi apela la domnul google ca sa ma pot inspira :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini