marți, 4 octombrie 2011

Get your freak on TAG

Get your freak on TAG



1. Care e porecla pe care o foloseste doar familia sa te strige?
Nu am nici o porecla , doar prescurtare de nume

2. Ce obicei ciudat ai?
hmmm.....

3. Ai vreo fobie ciudata?
Mi-e frica de cutremure :))

4. Care e melodia pe care iubesti sa te manifesti cand esti singura?
Am atatea melodii pe care ma zbengui incat mi-ar fi greu sa aleg doar 1 :))

5. Care e unul dintre lucrurile care te enerveaza cel mai tare?
Ma enervez foarte rau cand prind pe cineva cu minciuna si nu are bunul simt sa recunoasca.Deci minciuna ma enerveaza cel mai rau


6. Care e unul din ticurile tale nervoase? 
dau din picior :))

7. Pe ce parte a patului dormi?
pe ce parte?! la margine logic

8. Care a fost primul tau animal de plus si cum il chema?
un iepuras *care inca mai exista * dar nu are nume :(

9.Care e bautura pe care o bei intotdeauna la starbucks?
de ce trebuie sa fie de la starbucks ?! ...

10. Care e regula de frumusete pe care o promovezi... dar niciodata nu o practici?
lenea e cucoana mare...bla bla bla.. mereu imi este lene sa ma dau cu crema pe corp dupa dush

11. Ai vreo abilitate ciudata a corpului? 
cred ca nu

12. Cum stai la dus?
in picioare ... :))))))))

13.Care e mancarea ta preferata care stii ca nu face bine, dar totusi o mananci?
cartofi prajiti cu usturoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =p~

14. Care e expresia pe care o folosesti tot timpul?
O DA! :))

 
15.Timpul pentru somn - ce porti de fapt?
pijamale :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini