miercuri, 22 februarie 2012

Swatch Avon gold eyeliner+glimmerstick diamonds


 Bunaaa!

Am fost foarte curioasa de creionul 24 k  gold , in catalog arata ca un mov destul de inchis dar mov.

Am fost putin dezamagita cand l-am primit pentru ca este mult prea inchis aproape nici nu se vede ca este defapt MOV ....

Are 2 capete : un buretel + creionul care are un sclipici foarte discret
Nu l-am testat inca pe ochi darrrrr pe mana se sterge foarte usor chiar si cu buretelul de la celalalt capat . 

Mi-ar fi placut sa fie la fel de rezistent cum este glimmerstick diamonds tot de la avon care nu ma dezamagit pana acum .

Glimmerstick diamonds  ( preferatul meu ) -Am fost foarte suparata cand l-am terminat pe primul atat de suparata ca nici nu mi-a trecut prin cap ca ar putea fii inca in brosura avon :)), iar cand l-am vazut intr-un butic cu produse avon am zis ca trebuie sa il am din nou.


Este un creion negru cu glitter gri iar ce imi place foarte mult la el este ca rezista foarte bine si nu curge/ dispare de pe ochii.

Shatch-uri : 


 Buretelul :




Va pup !

Un comentariu:

Adoptii caini