luni, 6 februarie 2012

Nail hardener + tratament unghii fragile

Bunaaa!

De la un timp tot caut tratamentul minune care sa ma ajute sa imi "repar" unghiile care au luat-o razna !
De cand mi-am dat gelul jos nu am reusit sa tin si eu unghiile mari mai mult de 2 saptamani fara sa mi se exfolieze sau sa se rupa ( uneori si din carne /auci\ ) asa ca am inceput cautarile... si nimic

Dar am gasit o fata la sala cu niste unghii superbeeeeeee ,mi-am  facut curaj si am intrebat-o cum isi mentine unghiile asa lungi si frumoase raspunsul a venit in secunda 2 : "Am un tratament cu care ma dau zilnic"

Am reusit sa aflu si cum se numeste problema era ca nu exista in romania acest tratament minune . A fost foarte draguta si mi l-a cumparat si arata cam asa:





(nu am reusit sa fac o poza mai ok )

Nu inteleg nimic din ce scrie pe spate cred ca este in rusa sau eu stiu o alta limba :)) dar am gasit cateva informatii pe net : AICI

Eu am dat 15lei pe el pe net vad ca scrie 15 euro ...





Am deja 2 saptamani de cand ma dau cu el si unghiile mele arata cam asa :

*sunt galbene pentru ca mananc mandarine/portocale zilnic si le "desfac" cu unghiile :)) *



Dar am gasit alt tratament care mi-a sarit in ochi si logic ca l-am cumparat

Arata cam asa : * cel verde*

Ce scrie pe el : produsul este conceput pentru unghii fragile si subtirii, contine ingrediente care intaresc si cele mai degradate unghii: calciu, ulei de sambure de caise si vitamina E.

Descrierea lui ma facut sa il cumpar si sper sa faca ceea ce promite.
Am renuntat deja la orice oja , si timp de o luna nu voi folosi decat aceste 2 tratamente.


LATER EDIT : Dupa ce am terminat de scris acest articol am reusit sa imi rup o unghie , si sincer nici nu stiu cum ! Presimt ca renunt la oja degeaba :( 
***Se gasesc si in Romania produsele de la Frenchi AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini