duminică, 19 februarie 2012

Oja sau lac?

Buna!

In vara mi-am cumparat un lac , care initial speram sa fie oja  ( in swatch-ul din magazinul de unde l-am achizitionat  arata exact ca o oja cu reflexe mov )

Cand am ajuns acasa dezamagire mare... era un lac care se vedea foarte urat chiar si in 2 sau 3 straturi asa ca l-am aruncat in cutia cu oje si acolo a ramas pana intr-o zi cand m-am gandit sa incerc sa il aplic peste o baza neagra. Ce a iesit m-a surprins ! 


Dar mai bine va las cu pozele ! *in poza puteti vedea si lacul albastru cu reflexe mov*







5 comentarii:

  1. Rezultatul este extraordinar! Iar tu ai niste unghiute foarte frumoase care starnesc invidii, inclusiv pe a mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. PS: Vezi ca ai 2 greselute in primul si al doilea paragraf. Te-am facut atenta ca sa modifici inainte sa inceapa lumea sa te judece pentru neatentie.

    Nu publica acest comentariu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se publica automat comentariile , mersi pentru atentie sper ca am corectat ce trebuia :D :-*

      Ștergere

Adoptii caini