joi, 9 februarie 2012

Sigma- Goodie Bag

Buna !

Acum ceva timp am primit de la Sigma goodie bag-ul pentru pagina cu care m-am inscris in programul lor de afiliere. Sincer nu ma asteptam sa fiu acceptata avand in vedere ca nu era o pagina de beauty , si nici nu stiam de programul acesta desi se vorbea foarte des
( nu am fost curioasa sa intreb stiind ca blogul meu este la inceput de drum)

Dar scumpa de Bunny ma ajutat cu informatii legate de afiliere si m-am inscris.
La o saptamana am si primit raspuns iar peste cateva zile pachetul de la ei pleca spre mine..Ma gandeam ca o sa faca ceva din SUA pana in Romania dar spre surprinderea mea a ajuns destul de repede .

Pachetul a ajuns la posta vamala (unde ma asteptam sa am probleme la fel cum au avut mai multe fete dar totul a fost ok ) nu am platit nici o taxa sau altceva

Ce am primit :
1. Un set de pensule Make me crazy
2. O paleta : Flare
3.Pensula F80
4.Dry'n Shape
5. Si punguta din imagine

Sunt foarte incantata de ele si chiar o sa incerc ( stiu ca nu o sa fie ceva wow) sa fac cateva look-uri !


Sa aveti o zi frumoasa !

3 comentarii:

  1. Wow, super pachetul:X
    Si eu stiam de programul de afiliere dar nu ma gandeam ca au sansa fetele cu bloguri "mici" (si eu sunt la inceput de drum)
    Sa le folosesti cu placere.
    Te pup.
    http://dexxy.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos <3
      Dar nu le-am luat cu blog-ul ci cu o pagina de facebook :*
      PUp !

      Ștergere
  2. vaaai!..ce taree,vreau si eu:x!!sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini