sâmbătă, 11 februarie 2012

Masca HomeMade-1

Buna!

De ceva timp am renuntat la placa (mai exact o luna ) pentru ca oricum pe vremea asta il intindeam degeaba , in 20 de minute de stat afara (+caciula) se incretea si prindea un volum groaznic :(

Asa ca mi-am rasfatat parul cu cateva masti home made si acum o sa va arat una dintre ele.


De ce aveti nevoie :
*Avocado
*Banana
*Ulei de masline
(cantitatile depind de lungimea parului eu am pus un avocado 2 banane si o ceasca de ulei )


Am taiat in 2 avocado , i-am scos samburele si am pasat miezul *eu am scapat si putin din coaja * si am adaugat uleiul. Le-am amestecat foarte bine si apoi am pus aceasta masca in cap.
 

  Cam asa arat masca pe parul meu :

Am stat 4 ore cu ea in cap timp in care (sper) ca a actionat :D
A fost mai greu cu indepartatul ei din par dar cu multa apa+masca de par+ rabdare :)) am reusit sa o dau jos.
Apoi mi-am spalat parul normal cu samponul Franck Provost + balsam si am folosit masca Kallos LATTE doar pe jumatate din lungimea parului.Dupa ce sa zvantat putin am aplicat keratina si Activa Plant
Observatii:
* Nici masca nici balsamul nu mi l-au imblanzit dupa ce am inlaturat masca din par
*Este mult mai tare decat inainte de aplicarea acestei masti
*Mi-a placut ca nu sa mai incretit cum era si normal parul meu fiind putin ondulat
* Mirosul nu ramane pe par 
*Varfurile parca arata mai bine acum ( sau o fii doar dorinta mea de a avea un par mai sanatos)


Cu siguranta  o sa mai aplic aceasta masca , nu spun ca rezultatul este WOW pentru ca as mintii dar este placut parul la atingere desi este putin cam tare fata de cum eram eu obijnuita.

Ce masca de par folositi voi ? Va pup !

Un comentariu:

  1. Am avut o experienta pe cat de funny pe atat de neplacuta cu o masca de par mai demult :)) O facusem din ulei de masline si oua:)) Mi-am dat cu ea pe par , m-am clatit ,dupa aceea m-am dat cu balsam pentru ca mi se facuse o claie :)) m-am clatit iar , am zis eu ca deajuns iar cand m-am uscat cu feohnu mi-a fiert albusul in par=))) aveau numai urme de oua fierte in par:)))))

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini