sâmbătă, 25 februarie 2012

Placuta M15

Bunaaaa !








Astazi m-am gandit sa va arat modelul facut de mine cu placuta de stampping M15 nu are nimic special dar am vrut sa vi-l arat pentru ca multe fete de pe net se plangeau de placule ieftine , ca ba nu au modelul gravat adanc ca rigla (habar n-am cum sa ii zic) cu care inlaturi surplusul de oja nu este buna etc.

 Eu sunt de parere ca oja conteaza foarte mult dar si cat este de adanc modelul .

Si am facut cateva poze si cu celelalte modele sa va faceti o parere daca se merita sau nu sa cheltuiti banii pe aceasta placuta .



Pozele nu sunt reusite ca nu aveam baterie la aparat si le-am facut cu telefonul dar oricum zic eu ca se vad destul de ok.

*Pentru fetele din Bucuresti : am cumparat placuta de la statia de metrou Costin Georgian *
Va pup !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini