luni, 20 februarie 2012

Cumparaturi

Buna ! 

Desi mi-am propus ca pana in luna martie / aprilie sa nu  imi mai cumpar cosmetice un dracusor nu ma lasa deloc sa ma tin de promisiune .
Sper ca macar de acum inainte sa ma tin tare  si sa renunt la cumpararea anumitor produse doar de dragul de a le avea. 


Iar acum sa va arat ce mi-am cumparat / primit in ultimul timp :

Pentru unghii :
*Orkide calcium gel-4lei
*Orkide nail hardener-4lei
*Avon - spray pentru uscare rapida -12lei
*Placuta M15 - 4lei


 
Make-up :

*Blush Farmasi nuanta 03
Swatch :  
*Oriflame Face Primer
*Oriflame ondulator de gene
*Trusica Ruby Rose (am cumparat-o special pentru nuanta de mov deoarece culoarea mea preferata din trusa de 120 si anume  o nuanta asemanatoare cu cea din trusa RR este pe duca :(  )
Swatch :


3 produse essence cumparate de mami ( Multumesc Mamiiii <3 )


1. Stay all day fard crema 04 stars&stories
2. Corector -03 MaTT honey
3. Eyeshadow quattro - 01 xoxo 
                                                                          Cam asa arata fardul crema :



1.Creion Avon glimmerstick diamonds
 2.Creion Avon 24 K somokey purple
 3.Max Factor Lipfinity-glazed caramel 590


*Swatch-uri pentru toate produsele in urmatorul articol ! *


Si acum ceva bun pentru toata lumeaaaaaa :




Va puuup !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini