luni, 26 martie 2012

Review & Swatch oja avon Real Red

Bunaa !

Am primit aceasta oja de la o prietena si chiar mi-a placut mult pentru ca imi doream o oja rosie (am 4 oje rosii si nici una nu e atat de rosie precum vroiam eu) 


Cum am ajuns acasa mi-am facut unghiile logic ....bunnn

Am terminat de facut unghiile si m-am dus sa fac baie , am spalat 2 farfurii si ce sa vad ? oja cea minunata a sarit de pe unghii ... nu mi-a venit sa cred adica nu a rezistat nici 8 ore ? 

Asa ca astazi am hotarat sa ii mai acord inca o sansa.

Am aplicat un strat de orkide nail hardener , 2 straturi de Avon - Real Red si un strat de flormar nail care quick dry extra shine si cam asta este rezultatul : 




Culoarea este superbaaaa dar rezistenta sa ma face sa renunt la ea...

LATER EDIT : dupa 20 min in care am stat cu mainile pe sus  am reusit sa busesc una din unghii ... cred ca oja asta o sa ajunga cadou la cineva care isi face unghiile zilnic pentru ca eu una a 3 sansa nu ii mai dau...


Va pup !

2 comentarii:

  1. ca de obicei ojele Avon, nu rezista eu am incercat multe dar dupa parerea mea sunt la fel!! Te pooop si succes cu blogul,eu acum te-am descoperit Xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ... este prima mea oja avon si cred ca si ultima :))

      Ștergere

Adoptii caini