miercuri, 21 martie 2012

Farmec - Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vit. B5

Buna!



 Ce spun cei de la farmec : 


Lotiunea revitalizeaza si intareste unghiile ; se aplica pe intreaga suprafara a acestora.
In prima saptamana se foloseste zilnic dupa care se aplica de 2-3 ori pe saptamana.
A se proteja cuticulele cu grasime sau ulei (contine formaldehida)


Ingrediente: Aqua ,alcohol, formaldehyde,calcium,pantothenate,polysorbate 20.

 Ce spun eu:

Aveam aceasta lotiune de ceva timp dar nu prea am avut incredere in ea pentru ca mai mereu ma usturau cuticulele de la ea si  mi se uscau ingrozitor asa ca am renuntat la ea.


Aveti mareeeee dar mare grija cu cuticulele eu mi le dau inainte sa o folosesc  cu ulei de samburi de struguri sau de migadale dulci. 


Este ca o solutie care miroase destul de intepator daca pui nasul fix pe sticluta ( nu stiu ce a fost in capul meu cand am vrut sa miros aceasta solutie de atunci m-am invatat minte si nu o sa mai fac asa ceva mult timp de acum)

Este  lichida si intra foarte repede in unghie , iar unghia nu ramane lucioasa .

M-am apucat de ea datorita Alexandrei care ma facut curioasa cu aceast articol : Cum imi ingrijesc eu unghiile!  .Asa ca m-am pus si eu pe treaba si am inceput sa ma dau cu ea de 2 /3 ori pe zi dar in mai multe "straturi".

Nu pot sa zic decat wow! Chiar imi era dor de unghiile mele mari , care nu se exfoliau ( inainte sa imi pun gel) si care erau foarte tari. Acum am din nou unghii cu care ma pot mandrii si care nu se rup imediat dupa ce spal vasele sau dupa ce petrec 1 ora in cada :))


Nu stiu ce as putea sa va mai spun poate doar sa va arat pozele :





Nu au o forma perfecta pentru ca degetarul de la mana dreapta a suferit un incident ianinte sa incep sa folosesc aceasta lotiune adica sa rupt din carne si inca astept sa creasca pentru ca nu ma lasat sufletul sa le tai pe toate, asa ca le pilesc saptamanal pentru ca altfel ar arata urat 9 lungi si una scurta :))

Astept parerea vostra in comentarii ! Va pupic !

3 comentarii:

Adoptii caini