joi, 29 martie 2012

Cumparaturi

Buna fetelor..

Pentru astazi am pregatit un haul micut cu cateva chesti cumparate in ultimul timp... 

O paleta MUA + 2mono-uri

 Sincer de cand am paleta asta o folosesc zilnic si cred ca culoarea a 3 de jos(de la stanga -> dreapta) se va termina prima pentru ca am abuzat de ea :))


Rimelul care ma dezamagit complet ...  dar despre el o sa va vorbesc intr-o postare viitoare.
2 deodorante si lentilele mele favorite ;x
Mama a avut grija de mine si mi-a adus 2 oje essence (meet me now ! si the only chance ) si 2 tuburi cu vopsea acrilica .
Flormar - 424
Iar prietena mea mi-a adus din Moldova un alt tratament de unghii care nu imi place pentru ca face unghia mata si am impresia ca defapt este un lac care face oja mata inca nu l-am incercat peste o oja dar o sa incerc curand.




Si cam atat sper ca nu v-am plictisit , va puuuup!

2 comentarii:

Adoptii caini