sâmbătă, 31 martie 2012

Comanda Cherryculture

Buna fetelor!

Acum o saptamana a ajuns comanda de pe site-ul cherryculture si as vrea sa va arat ce mi-am cumparat:

1. L.a colors jumbo eye pencil -sea shells
2.L.a colors jumbo eye pencil - spring
3.L.a Girl creme lipstick- demure
4.Nyx round lipstick - thalia
5.Nyx round lipstick - paparazzi
6.Nyx round lipstick - fig






Swatch-uri pentru cele 2 creioane jumbo :
Si cam asa arata rujurile :



Rujurile de la nyx sunt pur si simplu cele mai cremoase si spre surprinderea mea rezista foarte bine.
Momentan am buzele cam crapate si nu am putut sa fac swatch-uri pe buze dar am zis totusi sa va arat cum arata pe mana : 
                                      (de la stanga la dreapta : paparazzi , fig thalia si demure )


Deja ma gandesc la o alta comanda pentru ca mi-au placut extrem de mult rujurile desi nuantele nu sunt exact asa cum am gasit eu swatch-uri pe net poate si din cauza buzelor mele dar asta este ...


Din cele 4 prezentate de mine mai sus voua care va face cu ochiul? 
Va pup!

8 comentarii:

  1. Pe Thalia il stiu :) arata foarte bine Demure, nu-mi dau seama cat de deschisa e nuanta in schimb, Papparazi si Fig arata extrem de bine, mi-a fost foarte greu sa ma decid cand am dat comanda :)) Daca te hotarasti sa iti mai iei ceva, sa ma anunti si pe mine te rog :D Cum ti se par Jumbo-urile? Sa le folosesti cu multa placere pe toate :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumescccccc:*
      Vai nu esti singura care imi zice de comanda :))

      Jumbo-urile sunt superrrr ala alb imi place mult de tooot o sa incerc sa il folosesc intr-un machiaj cu si fara el si o sa il public aici.
      Te pupi

      Ștergere
  2. Mie imi place Fig foarte mult, sa le folosesti sanatoasa pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am fost putin zgarcita cu mine ;)), dar poate mai faci comenzi si stii unde sa ma gasesti :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbe nuantele rujurilor :D, vreau si eu :d , iti spun si eu la fel ca restul fetelor, cand vrei sa mai comanzi, anunta-ma si pe mine :))) te rog :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Creioanele Jumbo sunt absolut superbe:X:X:X Iar Paparazzi si Fig arata deliciossss:X

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini