sâmbătă, 30 iunie 2012

Favoritele lunii iunie


Luna aceasta am fost preocupata mai mult de ingrijirea parului meu pentru ca m-am vopsit si banuiam eu ca o sa il agresez din nou.


 Produsele preferate folosite pentru par :












 1. Masca de la Mane'n tail herbal gro ( review curand pentru ca imi place la nebunie ) 
 2. L'oreal Absolut sampon si masca ( sunt la plic pentru ca am primt mai multe o sa aflati de ce le-am primit intr-un viitor articol ) 
 3. Uleiul de cocos care este preferatul meu de cateva luni atat pentru par cat si pentru fata si corp
 4. Kerastase nectar termique - l-am cumparat datorita Spiridusului :D review-ul ei Aici
 5. Mane'n tail - spray care ajuta la descurcarea parului -- l-am folost luna asta dupa fiecare spalare si nu as spune ca este preferatul meu dar nu am nici un spray leave in asa ca l-am folosit pe el.
 6. Masca fara clatire - pentru parul expus la soare - nu stiu cat isi face treaba dar eu am incercat sa nu uit de ea cand am iesit afara in soare 

Produse pentru fata / ochi:


 1. Trusa MUA  - se vede clar ca al 3 fard din partea de jos a fost cel mai folosit de mine :))
 2.Rimel kallos - ieftin si bun ( pentru genele mele )
 3. Elf primer
 4. Victoria secret - lipgloss
 5. NYX - lipgloss
 6. Fard gabrini 
 7. Pudra iluminatoare L'oreal  - o am deja de 1 an si sincer nici nu se vede ca am folosit ceva din ea :))
 8. Pudra iluminatoare ELF


Produse pentru corp : 
1. Avon - aflter sun - lotiune cu particule stralucitoare
2. Uleiul de corp Johnsoin's baby



Cam astea au fost produsele mele preferate luna asta !

Va pup

8 comentarii:

  1. uleiul de cocos este si preferatul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. mi l-am cumparat din spania pentru ca in tara mi se pare ft scump dar il poti lua de pe iherb ca iesi mult mai ieftin :*

      Ștergere
  3. Nectar termique-ul vreau si eu de mult sa mi-l cumpar, dar nu am apucat nici acum. Tu de unde l-ai luat? M-ai facut curioasa cu uleiul de cocos. Miroase bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mai stiu sigur daca de aici : http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Nutritive-Bain-Satin-2-250ml?utm_source=criteo&utm_medium=cpm&utm_campaign=criteo

      sau de pe lookfantastic.com
      Uleiul meu nu miroase a cocos pentru ca e dezodorizat dar gasesti si cu miros :D

      Ștergere
  4. Si pe mine ma bate gandul sa incerc uleiul de cocos pe par, dar inca nu mi-am facut curaj :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti l-ai luat??? Ce ma bucur! Sper sa nu fii dezamagita de el niciodata :)

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini