sâmbătă, 23 iunie 2012

Swatch Golden Rose 184


 Bunaaa!
De mult timp cautam o oja maro dar dar nu am gasit nuanta care sa fie pe gustul meu asa ca am cautat ceva pana sa o cumpar pe aceasta.
In vitrina arata super dar cand am ajuns acasa dezamagire :(
Nu imi place sincer cum arata ,  se usuca destul de greu  si nici rezistenta nu este una foarte buna.
Daca spal vasele sau spal cada imediat sare de pe unghii dar va las cu pozele:

Cu blitz:






Fara blitz * lumina naturala





Pozele nu sunt chiar ok pentru ca le-am facut cu telefonul  care nu vroia sub nici o forma sa focalizeze...


Ce nuanta preferata de la Golden Rose aveti ?
Va pup!

3 comentarii:

  1. mie imi place mult nuanta..incearca un lac pentru uscare rapida(flormar sau kallos au variante mai ieftine)..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosesc spray pt uscare rapida dar nu imi place nuanta :(

      Ștergere
  2. nuanta asta as purta-o mai spre toamna asa...
    Nu am nici o GR din gama asta, doar din cea turnisor, iar preferata mea e nr. 222 un verde f. frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini