luni, 4 iunie 2012

OneStroke

Buna!
De ceva timp ma tot chinuie talentul ... da da chiar ma chinuie si am inceput sa pictez pe unghii.
Cum pensulicile de pe ebay se lasa asteptate am incercat cu o pensula care nu e stralucita si care este de ochi :))

Si nici in acrilice nu am vrut sa investesc pentru ca nu stiam daca chiar pot sa fac ceva sau o sa fiu 0 in floricele sau alte modele .

Deci sa va arat ce am reusit sa fac cu o amarata de pensula si cu cele mai ieftine culori :





Si acum sa va arat ce am folosit si pensula "minune" :))




 Pretul pensulei nu il mai stiu este cumparata din spania , iar vopseaua 3,2 lei :)) da da doar 3 lei :))

Nu sunt minunate aceste culori dar pentru inceput sincer sunt multumita.Inca mai am de invatat dar am de gand sa evoluez si cum mai fac ceva o sa va arat .


Ce parere aveti ?







10 comentarii:

Adoptii caini