miercuri, 6 iunie 2012

Curcubeu pe unghii

Sau cel putin asta trebuia sa iasa...
Inspiratia mea a fost Nikkie care a facut si un tutorial minunat in care explica cum a reusit ea sa faca un model care imi place la nebunieeeeee: 







Am incercat si eu sa fac ceea ce a facut ea in clip dar in graba ...si cum graba strica treaba logic ca nu mi-au iesit exact ca ale ei. .
 Probabil sunt si eu de vina dar si ojele care nu sunt de o calitate exceptionala.

Ce mi-a iesit mie :





Imi cer scuze ca nu am sters ce era in plus dar la mana drapta a fost un chin sa imi fac asa ca am renuntat...

Se vede clar ca am pus cam mult mov si prea putin portocaliu.Deja tind sa cred ca ar trebui sa ma las de incercari de genul asta ca niciodata nu o sa imi iasa din prima :(


Ce parere aveti de modelul propus de Nikkie ?

5 comentarii:

  1. simpatic , dar mie mi se pare destul de greu...am 2 maini stangi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e chiar asa de greu :)) doar sa ai timp in ziua respectiva sa stai sa iti faci fiecare unghiuta frumos si la fel

      Ștergere
  2. Super tare! Cred c-o sa incerc si eu smecheria asta.
    Pups

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astept sa vad si rezultatul poate tu ai mana mai buna :)) :*

      Ștergere
  3. Mie imi place cum ti-a iesit!:* Incearca si cu alte culori!

    http://girlpearl12.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini