marți, 3 iulie 2012

Garniere Color Sensation

Astazi m-am gandit sa va povestesc despre experienta mea cu vopseaua de par Garniere - Color Sensation . Pentru ca radacinile mele erau deja mari si in curand voi pleca in vacanta am zis ca trebuie sa ma vopsesc.

Nu m-am mai dus din nou la salon pentru ca ... ultima mea experienta nu a fost una chiar placuta si am preferat sa numai dau 200lei pe greselile unui salon de fite ci pana in 50lei dar macar stiu ca il stricam eu .

Si sa trecem la treaba:

Asa arata vopseaua :  am ales sa combin 2 nuante pentru ca nu puteam sa aleg intre ele.



Parul meu inainte :


Cu vopseaua in cap :
 Si dupa : ( par ud )


Cam asta spun cei de la Garnier despre aceasta vopsea :

Parerea mea :

Imi place ca :
-nu am iesit galbena sau portocalie la radacina
-nu am iesit chiar atat de cenusie ( cum ieseam de la garnier 111 )

Ce nu imi place:
-nu a iesit nici pe departe culoarea de pe cutie
-desi parul meu e uscat de cand ma stiu , acum il simt putin mai uscat :( dar varfurile arata la fel

Nu prea am ce sa spun mai mult de atat despre vopsea mai bine va las cu cateva poze :

AFTER :
Cu blit :



 Lumina naturala :

 Nu pot sa zic ca ma incanta rezultatul :( pentru ca nu imi doream sa fiu alba ci aurie dar decat sa fiu portocalie / galbena e bine si asa .
Acum o sa imi tratez parul cu mult ulei de cocos, masline si ricin , ca pana luna viitoare cand din nou il voi supune unei vopsiri totale  sa fie ca nou! (sau macar aproape :)) )


Ce parere aveti de aceasta culoare ? 

5 comentarii:

  1. vreau sa imi ziki si mie u esti la radacina bruneta sau satena?

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu m-am vopsit abia acum cu tipul asta de vopsea, pana acum am incercat nu stiu cate variante, dar asta chiar imi place. Nu mi-a iesit parul portocaliu sau auriu la radacina, ca sa se cunoasca faptul ca a fost vopsit/decolorat, ci chiar o nunata de blond argintiu mai inchis. SUPERB!!

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini