miercuri, 4 iulie 2012

Steagul Americii pe unghii

Astazi mi-am batut joc de unghiile mele ... 

Am gasit o poza pe net care mi-a placut la nebunie si am zis ca trebuie sa incerc si eu ....zis si facut....

Dar mi-am dat seama ca niciodata nu o sa imi iasa ca in poza :( probabil persoana care a facut acel model a folosit alte culori si cu siguranta are mai mult talent decat mine.
Asta este poza de inspiratie :
Si dezastrul meu :

Dar nu ma las... pentru ca mi-a placut la nebunie modelul mai ales ca peste toooooooooooooot vad steagul americii , pe haine genti costume de baie etc. deci cred ca se poarta sau eu stiu...


Poate reusiti voi :D

Va pup !



4 comentarii:

  1. ti-a iesit chiar foarte frumos. Mie imi place mult cum ti-a iesit si mi se pare ca aproprie destul de mult de poza de inspiratie. Fii si tu mai increzatoare in talentu' tau. te puuup

    RăspundețiȘtergere
  2. cum ai facut stelutele? tind sa cred ca al tau e mai frumos decat modelul:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stelutele le-am facut cu o stampiluta noname :* multumesc frumos

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini