marți, 17 iulie 2012

Review LadySpeedStick Waterproof

Sau un titlu mai bun " Dezamagire LadySpeedStick Waterproof "

Inca un deodorant adaugat la "coletia"mea de deodorante pe care le-am cumparat + folosit de cateva ori  si care ma dezamagit.

Acest deodorant promite sa reziste in contact cu apa si iti ofera o protectie de 24H.
Hmm FALS !

1. L-am folosit pe caldurile astea si parca ar fi trebuit sa ma protejeze 24 H ? pe mine nu ma protejat nici macar o ora ! Mi-am facut dus l-am aplicat si am inceput sa ma pregatesc pentru ca ieseam in oras . Mi-a luat cam o ora sa ma pregatesc daca nu mai bine timp in care eu eram uda la subrat si totul era strans asa in buline albe care cu siguranta mi-ar fi patat bluzita / tricoul ce urma sa il port.

2. Rezistenta lui la apa : a trebuit sa imi fac dus dupa experienta de mai sus , asa ca nici vorba sa reziste sa dus foarte usor. 


Eu totusi incerc sa ii mai dau cateva sanse poate m-am inselat eu darrrrrrrrr nu prea cred.

Mama iubeste deodorantele Ladyspeedstick si cred ca o sa fie fericita cand ii voi duce acest deodorant :)) 

Asa arata deodorantul : Poza!

Daca a incercat cineva acest deodorant sa imi lase un comentariu cu parerea voastra despre el . Puup ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini