joi, 12 aprilie 2012

Review Keune Care Line

Buna fetelor!

Astazi vreau sa va vorbesc despre 2 produse de la Keune si anume Care Line - Keratin Smoothing sampon si balsam. (le-am castigat pe blogul Adelei)

O sa incep cu samponul si ceea ce promite el ca face :  

KERATIN SMOOTHING SHAMPOO
Contine Keratina si Provitamina B5 ce hranesc fibra capilara, oferindu-i stralucire si hidratare. Complexul Quat are rol anti-casant asupra firului de par.
Proprietati:
  1. Curata  delicat parul
  2. Infuzeaza keratina in firul de par
  3. Efect anti casant 

Si ce spun eu :

La prima spalare am avut sensatia ca mi-a spalat parul foarte bine dar a fost doar o senzatie pentru ca parul meu era extrem de dur / batos si daca nu aplicam balsam cred ca nu reuseam sa bag peria in el.

Nu face spuma ca un sampon obijnuit si eu una am folosit o cantitate destul de mare tinand cont ca el are 250 ml (si un pret de 65lei...) 

Nu l-am folosit decat de 4 ori si nu as putea sa ma pronunt cu privire la efectul anti casant ...
Nu ma impresionat cu nimic el ca produs poate doar pretul ,pentru ca eu una dau 6euro pe Franck Provost care are 750ml si pe care eu il ador ...

Nu  o sa cumpar acest sampon pentru ca pur si simplu nu prea face ceea ce promite


Si acum balsamul :

KERATIN SMOOTHING CONDITIONER
Contine  Keratina, Provitamin B5 si unt de Shea. Astfel, parul devine usor de pieptanat, suplu si stralucitor.Complexul Quat protejeaza fibra capilara in timpul actionarii placii ceramice si are efect anti casant.
Proprietati:
  1. Hidrateaza si hraneste parul
  2. Infuzeaza keratina in firul de par
  3. Efect anti-casant
  4. Infuzeaza Provitamina B5 si pregateste parul pentru absorbtia tratamentului de fortifiere.
  5. Timp de actionare: 3 minute

Ce spun eu :

Nu prea stiu cu ce sa incep ... cu faptul ca ador mirosul lui dar urasc faptul ca parul nu ramane deloc moale dupa uscare lui ?
 Odata aplicat face parul moale instant dar cand ma pregatesc sa imi usuc parul (asta in cazul in care plec undeva pentru ca alfel nu folosesc uscator) devine batos din nou si logic ca nu il pot nici macar pieptana ...(+ca eu una nu am simtit nici un fel de hidratare dupa uscarea parului)

Nu stiu daca doar samponul sau ambele mi-au cauzat urmatoare problema si anume : imi cade parul...
Nu am avut probleme cu caderea parului de mult , chiar eram mandra ca nici macar atunci cand imi spalam parul nu imi cadeau mai mult de 5 fire hai 6 :))
Asa ca am renuntat la cele 2 produse si voi incepe o cura cu vitamine + tonicul capilar de la Gerocossen. 

O sa revin cu un articol despre acel tonic care pentru mine a facut minuni de fiecare data cand l-am folosit.

Acestea sunt cele 2 produse : 



Ce parere aveti despre produsele Keune ?
Va pup !

9 comentarii:

  1. Nasol moment :) ar trebui sa le incerci separat sa vezi daca balsamul e bun de ceva sau nu a facut nimic din cauza samponului:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi e frica sincer :( si acum incep sa testez altceva si nu as vrea sa le amestec... o sa o pun pe mama sa le testeze la vara si o sa revin cu un articol :*

      Ștergere
    2. :)) fa-o cobai pe mama ta, asa, ce fiica rea=))

      Ștergere
    3. Cred ca o sa ma bata daca pateste ca mine :)) pt ca ea are un par groaznic ... des + fir gros + cret :)) daca se incurca si al ei , clar apelam la o foarfeca :))

      Ștergere
  2. scumpo, te rog schimba culoarea scrisului. Sunt prea chioara ca sa pot descifra ceva :( negru ar fi perfect.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu le-am castigat pe blogul Adelei si mie care am parul nevopsit si fin care se ingrasa la 3 zile mi-l hidrateaza puternic,ii da un aspect mai ingrijit,dar mi se ingrasa mult mai repede.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ale depinde si de par , al meu era mai pretentios inainte dar acum sa obijnuit cu Franck Provost si imi e frica sa bag altceva in el :(
      Dar am zis ca totusi e Keune sa ma risc si nu am facut bine :(

      Ștergere
  4. Si eu am un sampon de la Keune si sincer ma dezamagit...fiind un produs profesional si destul de scump ma gandeam sa faca si treaba dar nu merita banii spun eu.

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini