vineri, 6 aprilie 2012

Accesorii Butterfly

Nu stiu cum sunteti voi dar eu sunt disperata dupa accesorii...
Am peste 50 de perechi de cercei de toate marimile / formele dar cel mai mult imi plac bulinutele mici si intr-o singura culoare. 

Vara trecuta mi-am cumparat bulinute aproximativ in toate culorile mele preferate iar acum mi sa pus pata pe cercei din fimo. 



Zis si facut! Am vorbit cu Timy ( butterfly ) prin mail i-am explicat ce vreau si la scurt timp mi-a arat pozele . Am fost foarte incantata asa ca am dat comanda!

Iar acum sa va arat ce mi-am cumparat :




Iar cadou am primit aceasta pereche micuta si dulce :X
P.s + un biletel foarteeee frumos si ii multumesc mult pentru ca a avut rabdare cu mine ( tareee pretentioasa mai sunt uneori :-$ )






Mie imi plac la nebunie si astept sa iasa soarele pentru ca in urmatoarele zile se va ascunde in nori (cel putin asta spun cei de la meteo) ca sa pot purta aceste minunatii :x

Pe Timy o gasit pe blog-ul ei : butterfly-accesories 
sau pe pagina de facebook : Butterfly.Accesories




Voi ce accesorii purtati vara/primavara?Va plac cercei alesi de mine ? 
Va pup !

Un comentariu:

  1. sunt super draguti :X mai ales aia roz in forma de inimioara. sa ii porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini