sâmbătă, 7 aprilie 2012

Review deo Mitchum

De ceva timp tot incerc sa fac un review acestui deodorant dar mereu uit.Asa ca astazi a venit timpul sa vi-l prezint .

Am ajuns la el din curiozitate si nevoie as putea spune pentru ca eu una nu am intalanit pana acum un deodorant care sa-mi faca fata (Maxim nu se pune ca este singurul care face fata pentru mine).
 Am incercat zeci de deodorante de la cel mai mic pret si pana la 80 lei (deo Maxim ) si nimic... ba transpir dar nu miros ba nu transpir dar miros ... asa ca am zis ca pentru 14 lei merita sa il incerc .


Ce scrie pe el :
Mitchum roll-on deodorant- antiperspirant: 
Protectie antibacteriana
Asigura protectie 48ore
Testat dermatologic.Agitati bine inainte de folosire.Nu folositi daca pielea este iritata.Intretupeti folosirea daca apare vreo iritatie.
Nu lasa urme albe

Ce spun eu :
Nu pot sa spun ca am ramas uimita ca nu am transpirat, nu am mirosit si nici nu mi-am patat tricourile de sala din cauza lui cum am patit cu alte deodorante.
Imi place ca nu are miros si ca pielea se usuca dupa ce il aplic iar transpiratia nu apare pe parcursul intregii zile. 

L-am testat si la sala unde am transpirat destul de mult dar nu si la subrat!
Pot sa spun ca il folosesc de aproximativ o luna si pielea mea deja sa obijnuit cu el si incep sa transpir din nou :( dar vina nu este a lui ci a organismului meu sau ma rog a pielii mele... 
Nu ar fi singurul deodorant de care am fost multumita si dupa un timp sa realizez ca defapt trebuie sa caut altul si altul si etc.


Totusi nu am renuntat la el inca astept sa faca minuni cum a facut si pana acum iar daca chiar nu va mai actiona , voi da din nou o comanda pentru deodorantul Maxim care desi imi provoaca mancarimi banuiesc ca este din vina aluminiului care este in cantitate foarte mare ma scapa de nemernica asta de problema ...

Si asa arata :
Voi ce deodorant folositi ?
Va pup!

4 comentarii:

  1. L-am incercat si desi am vrut si am sperat sa-mi placa si sa-mi fie bun, n-am reusit. Am transpirat la fel, se usca super greu la subrat si era si super lipicios. Acum folosesc Mennen Gel (l-am furat de la prietenul meu) si sunt super multumita, nu ma deranjeaza mirosul barbatesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De unde cumperi deodorantul acesta? am auzit ca este prin magazinele mai mari, dar la mine in oras nu sunt magazine de acest fel pentru ca e prea mic orasul, stii cumva vreun site de unde il pot achizitiona?

    Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca il poti cumpara de pe net :( doar in Auchan , Real , Carrefour :(

      Ștergere

Adoptii caini