marți, 3 aprilie 2012

Comanda BornPrettyStore

Buna fetelor !

Am asteptat aceasta comanda cu sufletul la gura pentru ca fost un fel de "comanda test" doar sa vad daca ajung produsele si in cat timp. 

Dupa 3 saptamani de asteptare i-am contactat pe cei de la bornprettystore le-am explicat ca pachetul nu a ajuns si ce este de facut. Mi-au raspuns foarte repede si mi-au spus sa mai astept si sa am rabdare deoarece coletele pentru Romania ajung in maxim 45zile.

Au trecut si cele 45 de zile spuse de ei si imi pierdusem orice speranta ca o sa mai ajunga. 
Dar in a 50zi de asteptare a ajunsssssssssssssssssss! 
Asa ca am dat fuguta la PostaVamala si am ridicat plicul ;x

Initial am crezut ca nu o sa ajunga pentru ca aceasta comanda a fost data cand inca erau zapezile acelea de 2m  dar bucuria a fost mai mare  cand am primit avizul.


Par albastre pentru ca la suprafata au o folie de protectie: 
Logic ca nu am rezistat si le-am incercat. Nu pot sa spun decat ca le ador! Iar pretul a fost foarte mic fata de cele konad care...sunt destul de scumpe si eu una nu as da atatia bani pe o placuta de unghii 
Pret :
M57 : 2,99 $ 
M59 : 1,50 $  (a fost o reducere in acea perioada )

Si acum sa va arat 2 modele facute cu aceste placute : 
Acum am verificat din nou site-ul si cred ca in curand voi da alta comanda pentru ca vine vara si vreau ca unghiutele mele sa fie cat mai frumoase! 
Inca nu pot sa zic ca imi reusesc toate dar o sa exersez ca doar nu m-am nascut invatata sa imi pun stampile pe unghii :))

Voi ce parere aveti? Isi merita banii aceste placute ?
Va puup!

10 comentarii:

  1. normal ca isi merita banutii :D si mie imi plac!
    sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. scumpa, unde ti-a venit?prin posta normala sau la vamala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La vamala a venit :*
      Bine ca mi-ai zis ca sa completez in postare :*

      Ștergere
  3. Cu siguranta isi merita banii! sunt superbe :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce unghiute frumoase ai :x de modele nu mai zic:X

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos...
    sa inteleg ca ai platit taxe vamale? poti sa-mi dai mai multe detalii intrucat intentionez sa fac si eu o comanda.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am platit nici o taxa pentru ca a venit ca gift :) important este sa il rogi pe cel de la care cumperi sa iti treaca pachetul ca gift si fara factura in el :*

      Ștergere
  6. foarte fumoase!
    sa inteleg ca ai platit taxe vamale? poti sa imi dai mai multe detalii intrucat am vazut cateva chestii dragute care imi fac cu ochiul si ma bate gandul sa fac o comanda.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini