miercuri, 2 mai 2012

Wishlist de primavaraaaaa

A venit primavaraaaa sau vara?  asa ca dorintele mele se inmultesc pe zi ce trece.

Am sa incerc sa nu pun chiar tot ce imi doresc pentru ca ar fii un articol interminabil :))
Deci sa incepem:

sleek oh so special & acid :






 Sleek pout paint in nuantele :peachykeen, minx si  milkshake


Un aparat pentru bucle mai speciale de la hot tools :


 Fardul de obraz rose gold de la sleek ;
Acrilice si pensulici pentru ele : 


3 oje essence in nuantele : ireplaceble , no more drama si what do u think? 

 sursa : google.ro si beautopia.onsugar


Rujurile sleek :
Si de la Flormar rujul in nuata L14
Sursa : http://www.katynel.com/


Si mai imi doresc inca cateva placute de stamping de pe www.bornprettystore si cateva cosmetice de pe cherryculture + lookfantastic dar ar fi fost prea lunga lista...

Ce se gaseste in wishlist-ul vostru ? 
Va pup!

2 comentarii:

  1. Imi place culoarea ultimului ruj! vreau si eu unul portocaliu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. vara...si am primit tot ce doream...sunt foarte multumita...un timp :)))

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini