duminică, 11 septembrie 2011

NOTD - orange

Am scapt de gel de 3 luni si unghiutele mele tot nu si-au revenit :( . Acum am inceput un tratament  cu :
sper sa aiba efect si pentru unghiutele mele. De ceva timp am facut o "pasiune" pentru culoarea asta , nu stiu de ce dar de cand am vazut-o in magazin am zis " a meaaaaaaaaaa e" si de atunci o tot port.






Mi le-am facut in graba logic iar rezultatul este cel de sus ! !
Pret : 1,99euro
Magazin : Shana



Acum regret ca nu mi-am luat si alte nuante ( nu-i nimic in decembrie sigur o sa imi iau si alte nuante ) o sa atasez o poza cu cateva nuante gasite la ei pe site :

Shana este defapt o firma de haine ( in romania nu am vazut acest magazin, eu l-am descoperit in Barcelona) cu preturi extrem de mici iar hainele sunt superrrrr draguteee <3 ador fiecare colectie a lor !




pozele sunt luate de -> aici 



Sper sa va placa acest post ! Pe data viitoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini