marți, 6 septembrie 2011

Review : Anian keratina liquida



Anian keratina liquida si  ce spune producatorul :




Conţine ingrediente identice cu cele din structura firului de păr, care acţionează cu o intensitate cu atât mai mare cu cât părul este mai deteriorat.
Previne şi combate căderea părului:


• Reface părul deteriorat
• Previne şi combate mătreaţa


Este o soluţie complexă de tratament şi ingrijire cu efect garantat dacă se aplică periodic şi în mod corect.


Acţiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizează strălucirea mătăsoasă, naturală a părului, revigorându-l şi dându-i volum, astfel încât să arate radios şi sănătos.
Instrucţiuni de folosire: Uscaţi părul cu prosopul după ce a fost spălat şi dat cu balsam. Aplicaţi ANIAN Keratină Lichidă, apoi masaţi uşor şi pieptănaţi.
IMPORTANT: Uscaţi uşor cu uscătorul de păr căldura fiind necesară pentru fixarea ingredientelor active pe păr. Coafaţi ca de obicei.

Ce spun eu :
Am terminat deja 1 sticla (250 mil ) sunt la a 2 .
Deci clar imi place !
de ce imi place?
*pentru ca intareste firul de par
* nu mi se ingrasa parul
*parul meu sta mult mai cuminte
* nu am facut matreata 
*nu stiu daca repara*[doar foarfeca poate repara un fir deteliorat]* firul de par asa cum scrie pe eticheta dar cel putin simt ca de cand o folosesc (keratina) varfurile mele stau "potolite" si nu in toate directiile ca inainte
* mirosul : hmmm.. la inceput nu mi-a placut dar cu timpul m-am obijnuit cu el


ce nu imi place:
* simt ca miroase a tuica sau ceva legat de alcool :)) stiu stiu funny :)) dar chiar contine alcool !


Ma rog sa trecem peste treaba cu mirosul, produsul asta face ce promite ( in mare parte ) si se afla printre produsele mele preferate.


L-am cumparat dintr-un supermarket din spania cu 4,25 euro dar cine si-l doreste il gaseste ~AICI ~





Un comentariu:

  1. Am citit o gramada de lucruri bune despre keratina lichida.Am gasit o si eu in sfarsit pe cea de la DM de la Byphasse.Dupa ce o voi termina pe aceasta o sa o incerc si pe cea de la Anian.

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini