luni, 12 septembrie 2011

FAIL

De ceva vreme tot incerc sa imi fac si eu acea manichiura in apa.... 
darrrrrrrrrrr de fiecare data ma murdaresc de oja pana la cot (joke )  astazi am incercat din nou...ce a iesit? un dezastru logic :))))) 


am facut pozele cu telefonul deci calitatea nu e chiar excelenta...si ma rog , dupa poza le-am si sters :))) m-am jucat cu rosu roz alb si negru . Nu le-am facut pe toate la fel pentru ca eram curioasa sa vad daca functioneaza si cu alte oje si sper ca data viitoare ( sperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)  sa am un rezultat si mai bun !!


P.S : nu arunca-ti cu pietre ! stiu ca arata groaznic ca nu am sters oja in + dar imi era lene , si oricum dupa ce am facut poza le-am sters (logic ! )




2 comentarii:

  1. Buna!si eu imi fac unghiile cu oja in apa si nu ma murdaresc chiar asa,secretul sta in banda adeziva.Incearca sa imbraci degetul cu fasii de banda adeziva si baga-l in apa 1 cm de la unghie.Oricum modelul ti-a iesit bine.Sper ca data viitoare sa iti iasa mai bine,spor la treaba!!!

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini