duminică, 11 septembrie 2011

Essence - make-up

Essence makeup ... hmmmm . prima data cand am intrat in Schlecker ( un magazin cu produse de ingrijire+ standul essence , Basic[b] , maybelline si inca 1 stand dar numai stiu exact cu ce produse) mi-a sarit in ochii  standul essence.
De ce? pentru ca e rozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 Nu mi-am luat decat ce am considerat eu ca am nevoie , pentru ca deobicei cumpar  produse si apoi nu le folosesc niciodata.
Nu am gasit rujurile din gama 50's girls reloasded :( care erau o nebunieeeeee ( un coral si un rosu ) 
  

1. Bronzing power : sun club 
2.Eyeliner - metal glam
3. Eyeshadow brush
4.Gloss - xxl shine
5.Loose Power - translucent  
6. Glossy lipbam-sparkling cherry ( am uitat sa "il introduc" si pe el in poza :D ) 




 Langa standul Essence este un stand Basic[b] ( nu gasesc site-ul lor x( ) , nu stiu de ce sunt produse asemanatoare , preturile la fel foarte mici iar calitatea este de nota 10.Adica la 3 euro si ceva o pudra/fond de ten nu stiu ce minuni poti sa iti doresti de la el/ea ! Pudra de mai sus ( Loose Power - translucent  ) matifiaza tenul si nu "il albeste " poate ca ma ajuta si fondul de ten ( identic ca cel de la essence , doar ca acesta este Basic care promite ca rezista 16 ore , si ca va matifia tenul.Nu stiu daca rezista chiar 16 ore dar are acoperire mareeeeeeeeeeeeee si nu "curge" dupa 2/3 ore  ) 

Diferenta : 
Essence:



 Basic :  ( nu aveam o poza doar cu fondul de ten )
 Sper sa va fie de folos acest post ! pe data viitoare !

2 comentarii:

Adoptii caini