duminică, 11 septembrie 2011

Homemade Mask

Hello girls ! 

Vreau sa va spun "secretul meu " ( bla bla bla , cred ca il stie toata lumea :)) ) adica : masca facuta acasa ( care chiar da rezultate ) 

Inainte de a incepe , sa va spun ceva : sunt blonda, si pana am ajuns la o nuanta care sa imi placa , mi-am traumatizat parul GROAZNICCCCCCCCCCC !
Cum? pai azi ma vopseam o culoare ( iesea prea deschis si logic ca nu imi placea) si peste 2 zile ma gandeam ca ar trebui sa ma vopsesc alta nuanta de blond ... bla bla...si tot asa de cateva ori ... pana cand am obtinut culoare care chiar imi placeeeeeeeee ( dupa 1 an si ceva de .. esecuri )+ soarele de vara asta ( desi am folosit masca de par cu factor de protectie si fara clatire  )

In fine  acum sunt in "masti" ca sa imi "pun pe picioare" parul , masti facute in casa logic! cele din comert nu au avut nici un efect !


Ingrediente : 
 *Oua prepelita -eu folosesc 6 
*Ulei de masline
*Ulei de cocos
*Ulei de ricin
*Vitamina A


Le amestec intr-un bol , pac pac , apoi pun aceasta "omleta" in cap , stau cateva ore si apoi clatire maxima , samponare + balam ( vroiam sa spun balsamare dar ma duce cu gandul la ceva....naspa deci mai bine balsam )
si cam atat ! In viitorul post voi spune si ce produse folosesc pt par !



I hope you like it !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini