marți, 24 ianuarie 2012

Rimel Kallos

Bunaa !
Pentru ca o fata ma rugat sa postez parerea mea despre anumite produse ieftine pentru ca nu toata lumea isi permite sa cheltuiasca 40lei pe un rimel sau 80/120 lei pe un fdt am sa incep cu un rimel si anume Kallos.


Pana acum aveam ca preferate : lash accelerator si 2000 calorie.
Dar cum amn2 s-au terminat brusc am zis sa imi cumpar ceva rapid , si cand ma uitam eu asa in vitrina plina cu cosmetice vad rimelul de la kallos  ( in vara am folosit tot un rimel kallos dar waterproof ...)

I-am cerut domnisoarei vanzatoare un rimel kallos waterproof, si l-am primit pe acesta :



Sursa : google.ro



Pe el scrie waterproof dar sincer ? nu mai rimel rezistent la apa nu este :)) 
 Eu lacrimez la orice vant, curent aer...nu curge asa repede de la o lacrima doua dar daca te uiti la un film si plangi ( cum fac eu mai mereu) curgeeeeeeeeee
Periuta nu mi-a placut initial , dar m-am obijnuit si cu ea :))


Genele mele sunt invizibile , 10 gene la fiecare ochii , drepte ...etc fara ondulator de gene , ele ar arata oribilllll ... dar gata cu vorba:

E wow ! Rezultatul imi place mult de tot ... sau mai bine zis imi placea.... de ce ? pentru ca rezultatele acestea le aveam cand l-am folosit in primele saptamani , acum dupa o luna incarca genele nu le alungeste deloc ... pur si simplu nu mai imi place .

Poate ca nu rimelul este de vina ci genele mele nu zic nu... 

  p.s : L-am incalzit putin cu feonul si si-a revenit ..nu stiu daca am facut bine dar e ca nou :))




O nota de la 1 la 10 : 7

Pret : 11lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Adoptii caini