luni, 9 ianuarie 2012

Cum m-am machiat in ultimul timp

Va spun din prima ca NU sunt buna cand vine vorba de make-up :))
Desi imi place la nebunie si urmaresc cu disperare cateva blog-uri de make-up ( Ami , blue-angel ,pinkie & pixie si multeee altele  )


Si acum sa trecem la poze , nu am poze full face pentru ca nu sunt fotogenica si nu as vrea sa ingrozesc pe cineva :))




 Iar ultimul look l-am facut cu ajutorul paletei bad girl sleek pe care o adorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!


 Mai am multe de invatat si stiu asta !
Nu am avut curaj pana acum sa postez pentru ca stiu ca nu am ce sa arat ...

2 comentarii:

  1. Mie imi plac foarte mult si vreau sa vad mai multe :D si daca faci greseli ce? Toata lumea invata :p

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa incerc sa fac poze in fiecare zi :*

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini