marți, 10 ianuarie 2012

Haul

Pentru ca am fost plecata intr-o scurta vacanta de 10 zile inainte de revelion a trebuit sa fac si cumparaturi si m-am gandit sa va arat ce mi-am luat .

 

 Am fost destul de "cuminte" si nu mi-am achizitionat decat 5 oje in ultima luna !
(primele 2 au costat 1 euro,shana  1,99euro , milk-ul golden rose 9lei, iar celelalte 2: 3,5 lei )






Cele 2 oje essence pentru placute si chitul care include o placuta + stampila si chestia aia cu care razi oja ( habar nu aveam cum sa explic altfel)
Un gloss essence care imi place foarte mult ca ofera o senzatie de rece.
(Gloss-ul 99centi, essence kit-ul - 2,25 , iar fiecare oja a costat 1,45 euro )








Revlon colorstay - nu pot sa spun decat atat : Il ador !

(40lei)















1.Spuma intima - miroase cam ciudat nu stiu de ce dar pare ok-2,25 euro
2. Sapun lichid cien - 1 euro
3.Eudermin - crema de maini
4. Pasta de dinti pentru albire ( am folosit-o de cateva ori si inca nu pot sa imi dau cu parerea )
2,50 euro

5.Elastice de par din guma/cauciun sau eu stiu cum sa ii mai zic :)) - 0,75 centi
6. Deo Vichy - cumparat de mama mea care stie ca am nevoie de ceva "special" pentru ca nici un deodorant nu face fata la subratul meu (probleme si iar probleme) 2 euro (oferta )


7.Carmex- peste tot citeam de carmex ... am buzele crapare non-stop ! Nici un strugurel sau crema nu aveau efect de lunga durata ...cateva ore si dupa nada! (apropo de strugurel , ma duc in Auchan la standul Flormar sa imi cumpar un strugurel pentru ca stiam ca au si am zis ca poate o sa fie mai bun cel de la Flormar. Ii spun domnisoarei ca am buzele extrem de crapate , ca am folosit nivea si alte chesti pentru buze dar fara efecte  iar ce imi spune ea : Cred ca esti dezhidratata ...am tacut am zis ca "Da poate..." si am plecat ... Asa o fii ?:)) ) 
10 lei






Pigmenti Carlo di Roma  pentru 75 de centi fiecare eu zic ca trebuia sa imi cumpar si alte culori :)))















2 farduri deliplus
In prima poza nu am nici un fel de primer/crema iar in a 2 dupa ce m-am sters pe un servetel. Pentru 3,30euro merita sa imi cumpar si alte nuante dar cum m-am gasit fix inainte sa inchida magazinul (cu o seara inainte de Craciun) rafturile erau goale . Mai era o nuanta de mov superbaaaaaaaaaaa si acum ma gandesc la ea si regret ca nu mi-am cumparat-o.




Mi-a placut atat de mult gentuta asta incat nu am rezistat si a intrat in posesia mea <3 (7 euro )




Gel de dus si crema de corp cu argan - Dragoste la prima atingere sau folosire !
Miros extraordinarrr, costa putin si tin destul de mult! 
2,50euro- crema
1,25-gelul de dus
Cam atat ... si asa am facut gaura in portofelul parintilor :)) 
Sper ca nu v-am plictisit si ne auzim in postarea viitoare ! 
Astept intrebarile voastre la : maripossaaa25@gmail.com 
Va pup !

2 comentarii:

Adoptii caini