duminică, 15 ianuarie 2012

Prima mea oja China glaze :x

Bunaaaaa !

Am castigat (anul trecut :)) )  pe blogul  Adinei ( frommegwithlove ) o superrrrr oja China Glaze in nuanta mistletoe kiss.
Desi o am de putin timp mi-am facut o data manichiura cu ea dar cu prietenul meu prin zona nu rezista nimic asa ca mi-a stricat-o si am fost nevoita sa o sterg :( 

De nervi nu mi-am mai facut unghiile in acea zi si inca nu am poze cu ea (pe unghii) .

Dar o sa revin si cu poze , acum sa va arat mai exact ce se afla in cutiuta primita de la Adina <3

Apropo Adina este o frumoasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa intrati pe blog-ul ei , este multttttt mai activa decat mine si chiar aveti ce sa cititi ! : http://frommegwithlove.blogspot.com

Ii multumesc mult si domnului random ca ma ales pe mine !

2 comentarii:

Adoptii caini