joi, 27 septembrie 2012

Comanda ebay - 2 si 3

Nu am spus asta pana acum darrrrrrrr : iubesc ebay-ul ! 

Pentru ca gasesti absolut orice si la preturi mult mai bune decat la noi in tara , ce este mai rau ca trebuie sa ai rabdare pana vin lucrurile cumparate. 

Am fost intrebata de mai multe ori cum am incredere sa dau comanda si la ce trebuie sa ne uitam ca sa nu luam teapa . Eu ma uit la 4 lucruri :

1. Caut pretul cel mai mic
2. Get fast shipping and excellent service when you buy from eBay Top-rated sellersVanzatorul sa fie "Top-rated seller" ( si chiar daca are "medalia" de la acest site cum ca este de incredere eu ma uit si la feedback-ul lui , cu cat se apropie mai mult de 100% cu atat am incredere sa comand)
3.  Free shipping- de ce sa platesc transportul ? dupa ce ca astept 2 saptamani sa ajunga :)))
4.Buy It Now - asta ca sa nu astept pana se termina licitatia

Si acum sa vorbim de cele 2 pachetele ridicate de mine aziiiiiiiiiiii : un set "mustache" sau mustata mai bine ca eu asa ii zic si o bratarica cu tepisori.
Bratara :
 Pur si simplu o ador ! 

Inelul mustata:


 Lantisorul:



Cercelusi asa arata in urechile mele :
Imi pare rau ca nu mi'a trecut prin cap sa dau jos ceilalti cercei. Tin sa precizez ca eu oricum am gaurile din urechi cam strambe (cred ca am avut o asistenta cu parkinson de mi-a facut asa gauri)


Am avut noroc pentru ca desi au fost vanzatori diferiti plicurile au ajuns in aceiasi zi , si destul de rapid as spune eu.
Am dat 1,99$ pe set si tot 1.99 pe bratara. Asta da afacere nu ? 
Eu una ma intreb ce au de castigat vanzatorii astia tinand cont ca transportul a fost gratis... dar ma rog nu este treaba mea !

Vanzatorul de unde am cumparat setul mustata : fashion-shop8
 Vanzatorul de unde am cumparat bratara : lingeriedeluxe11


Urmeaza sa dau zilele astea inca 3 comezi pentru ca cu cat stai mai mult pe ebay cu atat iti doresti mai multe deci vor urma si alte postati cu acest minunat site EBAY <3


Va plac noile mele accesorii ?
Va pup !

7 comentarii:

  1. Faine toate, mai ales bratara. Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  2. haha, inel moustache mi-am luat si eu tot de pe ebay :D. Sunt frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! As vrea sa imi comand si eu de pe ebay, insa inca nu am avut oportunitatea. Te superi daca iti pun o intrebare?
    Coletul se livreaza oriunde in Romania?Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma suparrr :*
      Oriunde :D iar daca vanzatorul nu treimite intr-o anumita tara specifica si poti vedea lucrul asta . :*

      Ștergere
  4. sa le folosesti cu placere... imi place mult inelul mustata.. :D

    te pup si te-am adaugat in blogroll :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mult imi place inelul! Sa le porti iubita :*

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini