luni, 24 septembrie 2012

Cel mai frumos albastru !

Cum am vazut pe raftul Kiko aceasta nuanta  m-am indragostit !

Este din punctul meu de vedere cel mai frumos albastru si ce imi place este ca nu am folosit decat 2 straturi de oja , iar luciul ei a tinut pana in ziua cand mi-am facut din nou unghiile.


Si acum .....minunatiaaaaaaaaaaaaaa : 









Am pus si pozele in care focalizarea lasa de dorit pentru ca tot se poate vedea ce luciu frumos poate sa aiba !

Este nr 294 , are 11ml si a costat 1,5 euro.



Ce parere aveti ce aceasta nuanta ?
Va pup si astept comentariile voastre !

11 comentarii:

  1. foarte frumoasa nuanta.. :)

    te pup!

    te-am adaugat si in blogroll :)

    RăspundețiȘtergere
  2. amazing color and so in love with your nails!!! and i am a new follower of your blog! love it!!!

    http://profdrskinnybitch.blogspot.de/

    RăspundețiȘtergere
  3. this is such a gorgeous blue colour! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E draguta oja dar ce unghii perfecte ai tu!

    RăspundețiȘtergere
  5. daaaa, o am si eu si de dementiala...o iubesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos este acest albastru.
    cum iti intretii unghiile?:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu fac nimic special , nu imi tai cuticulele si folosesc foarte des lotiunea cu vitamine B5 de la farmec care ma ajuta sa am unghiile foarte tari. pup :*

      Ștergere
  7. Ce culoare superba!!!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini