duminică, 20 ianuarie 2013

Make-up Dawn by the sea - colaborare

Am revenit cu o noua postare sau mai bine spus o colaborare.
 Desi am vazut ca sunt la moda colaborarile pe blogurile de la noi inca nu am participat la nici una asa ca m-am gandit ca este timpul sa incerc si eu.
 Si cu cine altcineva decat cu cea mai buna prietena a mea : Mikaella !


Nu sunt prea priceputa in arta makeup-ului doar mi-am dat silinta sa iasa cat mai bine , asa ca cel mai bine este sa las vorba si sa va las cu pozele :


                  (am pus o singura poza cu fata mea pentru ca sunt super racita si nu am fata                                              pus pe blog)


Ce am folosit :




 Am facut si poze fara tus pentru ca eram convinsa ca o sa imi tremure mana cand o sa ma dau si bine am facut...mereu stric machiajul cand ma dau cu tus asa ca am sa incerc sa renunt la tus :))


Acum fug pe blogul Mihaelei sa vad ea ce machiaj a facut ! 

Va pup !

5 comentarii:

  1. Frumiii foc :X mie imi place cum iti sta si cu tus...nu mi se pare ca ti-a tremurat mana :P Te pupic si la cat mai multe colaborari amandoua :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a iesit deosebit machiajul, imi place faptul ca ai folosit culori foarte aprinse, vibrante si tusul, intradevar, e ultima piesa pentru un machiaj absolut superb:)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine iti staa!!Esti foarte frumoasa!:*

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti sta bine.. chiar imi place cum ti-a iesit machiajul :) ar trebui sa postezi machiaje mai des :*

    RăspundețiȘtergere

Adoptii caini