joi, 6 decembrie 2012

MUA shade 9 & 10

Desi le'am cumparat acum foarte mult timp tocmai acum m'am gandit ca ar trebui sa scriu despre ele , pentru ca am inceput din nou sa folosesc nuanta 9.

Prima nuanta si anume 9 este un duo chrome  superb , in functie de lumina ; violent vibrant si albastru in lumina puternica.

Intre mine si fardul asta este o relatie de iubire / ura de ce ? pai e simplu oricat ma straduiesc eu nu reusesc sa il fac sa fie pe pleoapa mea atat de vibrant cat este el. Pur si simplu cand incerc sa il amestec ( ca sa nu zic blenduiesc ca suna naspa :)) ) cu alte nuante dispare ,se pierde unde se duce nu stiu.... 

Cam asa arata :
 Si culoarea blenduita :

 Swatch:




Si nuanta 10 pe care nu am folosit'o niciodata pentru ca pur si simplu nu o pot folosi :






Oricat de intens pare fardul asta in swatch cand il pun pe pleoapa cade tot pe obraz ...asa ca in curand o sa "marit" mono-ul asta .



Ce parere aveti de fardurile MUA ? 
Va puuuuup!

Un comentariu:

Adoptii caini