marți, 20 decembrie 2011

Notd by Alessandro



In urma cu ceva timp am castigat la un giveaway organizat de adela sirghie si am avut de ales din 77 de nuante ( nuantele le puteti vedea in imaginea alaturata).
Initial  ma gandeam sa aleg nr 35 , apoi m-am gandit ca ar trebui sa aleg o culoare ce nu se gaseste pe piata . M-am gandit ceva timp si am hotarat sa aleg 66 .

Am fost extrem de incantata de aceasta culoare pana am ajuns acasa si m-am apucat de treaba :D


Primul strat :


Al 2lea 



Si al 3-lea 
 A 2 zi dimineata am mai dat inca un strat pentru ca aveam eu impresia ca tot nu se vede bine
Rezista acceptabil , nu raman unghiile patate si cel  mai important pentru mine se usuca foarte repede ( de ce spun pentru mine ? pentru ca fix cand imi fac manichiura trebuie sa imi cada ceva pe jos si in secunda urmatoare ma aplec ridic si apoi realizez ca mi-am stricat o unghie, 2 , 3 etc )




Un comentariu:

Adoptii caini