luni, 20 august 2012

Coamnda ebay

Acum cateva luni am primt comanda de pe ebay si sunt extrem de incantata de ce mi-am luat!

Tot ma plangeam eu ca nu am pensulici ca sa pot invata sa pictez pe unghii si ustensile de facut bulineeeee. 
Ustensilele au venit in plicul de mai jos :
 Iar ce mi-am cumparat : 
Pensoanele  :



 Si dotting tools :















 Acum ceva timp nu stiam cum sta treaba cu ebay-ul , citeam pe net multe articole cum ca dai comanda si nu se stie daca primesti ce ai comandat . Dar am invat intre timp cum sa comand si de la cine asa ca asta nu va fi singura comanda de pe ebay.
Transportul a fost gratis iar produsele au venit foarte repede.

De pret nu va mai spun :
 2.76$ - cele 15 pensulici
1.98 - 5 dotting tools

Eu zic ca am facut o afacere buna :D pentru ca in Bucuresti nu as fi gasit la pretul asta aceste 2 seturi.


Persoana de la care am cumparat  : art-la-lic

  Va puuup !


6 comentarii:

  1. ai facut afacere buna :) abia astept sa-mi iau si eu pensulici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. those are some nice makeup brushes!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey gorgeous, just to let you know that I nominated you for the LIEBSTER AWARD!
    you can see it here:
    http://auxcapricesdeflore.blogspot.com/2012/08/liebster-award-my-nomination-first-one.html

    RăspundețiȘtergere
  4. intrebare cum a fost cu contul pe paypal am inteles ca iti trebuie un extras de cont ca sa iei un cod.
    ce ieftine sunt la noi in romania le gasesti la pret dublu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu detali de paypal :( ca dau comanda de pe cardul prietenului meu :(

      Ștergere

Adoptii caini