luni, 26 martie 2012

Sandalutele de la Zorilestore.ro

Bunaaa!


Sunt foarte fericita ca sambata am primit sandalutele  prin curier ♥ 
Asa arata pe site : AICI si asa arata in realitate :  


 Si 2 poze in care se vede mult mai bine steluta de mare:

Le-am purtat putin prin casa si sunt foarteeeeeeeeeee comode si usoare, asa ca nu ramane decat sa vina vara si le pot incalta .

Am ales numarul 37 care imi vine perfect!

 Nu pot decat sa le multumesc celor de la http://www.zorilestore.ro/ pentru seriozitate si pentru rapiditate.
Iar daca va plac le puteti comanda de pe site-ul lor (unde mai puteti gasi imbracaminte si incaltaminte sport ) iar la o comanda puteti aduga o pereche de papuci sau spre exemplu sandalute cum sunt ale mele gratis ! 


Eu o sa dau o comanda foarte curand pentru ca am vazut niste adidasi care mi-au placut enorm !


Va puuuup!

2 comentarii:

  1. hehe felicitari baby, eu le-am ales pe acele negre acelasi model!!Sa le porti cu placere Pwwpik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult ! Si tu sa le porti cu placere si sa nu iti faca bataturi :D

      Ștergere

Adoptii caini